Vliegtickets zijn geboekt - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Denise Luiten - WaarBenJij.nu Vliegtickets zijn geboekt - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Denise Luiten - WaarBenJij.nu

Vliegtickets zijn geboekt

Door: denisetoghana

Blijf op de hoogte en volg Denise

19 Juni 2012 | Nederland, Nunspeet

Hallo Allemaal,

Hier weer even een kleine update van de voorbereidingen. Afgelopen maandag hebben we een bevestiging gehad, dat de reis naar Ghana door gaat. Wij worden geplaats in een crècche.

Vanmiddag ben ik eerst naar het gemeentehuis gegaan om een paspoort aan te vragen, deze kan ik volgende week op halen. Ook ben ik vanmiddag samen met Rosanne naar het reisbureau gegaan. Hier hebben we de vliegtickets geboekt! Het staat dus vast dat wij op 7 september 2012 vertrekken naar Ghana. Ik zie er erg naar uit en heb er erg veel zin in.

Nu de overige dingen nog regelen. Zo moeten er nog vaccinaties gehaald worden, moet er een visum geregeld worden en moeten de koffers natuurlijk ingepakt gaan worden. Al met al nog wel een aantal dingen om te doen, hier gaan we dus ook snel mee bezig, want voor je het weet, is het september!

Wanneer er weer meer nieuws is, lezen jullie het!

Groetjes,
Denise

  • 19 Juni 2012 - 17:21

    Je "moedertje":

    Hoi lieve dochter van me. Behalve (op z'n zachts gezegd) erg spannend, vind ik het ook erg stoer en goed van je dat je deze stap hebt gezet. Zo lang ik me kan herinneren is jouw uitspraak: "ooit ga ik naar Afrika om daar iets voor die kleine kinderen te kunnen doen". Dit gaat nu over niet al te lange tijd gebeuren.
    Ik weet zeker dat jij in die 8 weken al jouw liefde en zorgzaamheid gaat geven aan de kinderen in deze crèche! Ik wens jou (en Rosanne) succes met de verdere voorbereidingen en waar we kunnen, zullen papa en ik er alles aan doen om je daar bij te helpen:-)

  • 19 Juni 2012 - 17:32

    Thirs:

    Ha meid,
    wat leuk, een site waarop we je kunnen volgen tijdens het Grote Avontuur! Ik vind het super tof en dapper dat je dit gaat doen!! Ik hoop dat alle voorbereidingen gaan lukken, en dat het snel september is voor je! Als ik iets kan doen, hoor ik het wel hè!
    Dikke knuffel en liefs van mij!

  • 19 Juni 2012 - 17:54

    Sannnn:

    Denise! Geweldig leuk dat je dit gaat doen zeg!! Ik ga je blog zeker volgen! Veel plezier met de voorbereidingen en de voorpret!!
    xx
    Sandra(chat)

  • 20 Juni 2012 - 07:21

    Tante Marian:

    Hoi Denise,

    Ik vind het heel stoer en goed van je dat je dat gaat doen, Ik ben niet zo'n schrijver maar ik zal je wel heel goed volgen wat je daar allemaal doet,Maar voor die tijd zie ik je nog wel.
    Heel veel succes daar.

  • 20 Juni 2012 - 08:29

    Marijke:

    Hoi Denise,

    Ik vind t super wat jullie gaan doen. Ik ga t allemaal volgen. Net als Marian ben ik niet zo'n schrijver, maar ik weet je te vinden.

    XXXXX

  • 25 Juni 2012 - 15:12

    Elgera:

    Super Denise,
    Succes met de laatste voorbereidingen! en maak er een hele mooie tijd van! komt vast helemaal goed! Gods zegen toegewenst meis!
    Liefs Elgera

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

In September 2012 ga ik samen met Rosanne voor 8 weken naar Ghana, om daar vrijwiligerswerk te doen in een crèche. Ik zie er erg naar uit en via deze site probeer ik jullie op de hoogte te houden van alle voorbereidingen en gebeurtenissen in het buitenland.

Actief sinds 15 Juni 2012
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 34303

Voorgaande reizen:

07 September 2012 - 05 November 2012

Vrijwilligerswerk in Ghana - Kumasi

Landen bezocht: