Foto's - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Denise Luiten - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Denise Luiten - WaarBenJij.nu

Foto's

Blijf op de hoogte en volg Denise

05 Oktober 2012 | Nederland, Nunspeet

Opnieuw Pascal hier ingelogd als Denise, zodat ik even wat nieuwe foto's op de blog kan zetten. Denise heeft ze zondag al op Facebook gezet, maar als ik ze nu bij haar stukje van zondag zou zetten zou niemand doorhebben dat er nieuwe foto's zijn denk ik :)

Oh ik zie dat dit al online staat nu, foto's zijn nog niet toegevoegd, maar dat komt er binnen een half uur aan dan :)

• 05 Oktober 2012 - 19:49

Marian:

Hoi Denise,

Jullie hebben mooie spullen gekocht. Ik hoop dat je weer een beetje opgeknapt bent,
    want het is wel erg vervelend als je daar ziek bent.
    En de foto's zijn weer van tevreden kindjes.
    Nou sterkte.

Marian

• 05 Oktober 2012 - 19:49

Marian:

Hoi Denise,

want het is wel erg vervelend als je daar ziek bent.
    En de foto's zijn weer van tevreden kindjes.
    Nou sterkte.

Marian

• 05 Oktober 2012 - 21:09

Adri Ten Have:

hoi denise,
    inderdaad leuke spullen gekocht wat zullen ze daar blij mee zijn joh.
    en wat een lekkere koppie hebben die kleintjes we hebben er hier naar gekeken en ik zoun er
    zo eentje ophalen blij dat je wat bent opgekanpt
    dan kun je weer verder waarvoor je gekomen bent groetjes van uit een waterig holland
    adri en reinier

• 05 Oktober 2012 - 21:53

Rianne:

Hee Denise!

Leuk om op de foto's te zien hoe het daar allemaal is! Wat hebben jullie een leuke dingen gekocht en wat een schattige kindjes.
    Vinden de kids het bellen blazen net zo leuk als de kids op de Vlindertuin? ;-)

Nog bedankt voor je kaartje! Vond iedereen erg leuk!!

Groetjes Rianne

Ha Denise,
    Gaat het weer een beetje? Oh, oh, we hebben ons wel bezorgd gemaakt hoor! Op de foto's sta je er gelukkig blozend op. Een goed teken, hopelijk. We begrijpen, dat jullie mooie spulletjes voor de kleintjes gekocht hebben. Fijn hoor! Alles is welkom, toch? Wat een schatjes, zijn het. We hopen dat je nog een fijne tijd hebt. Genieten maar. Groetjes van ome Aad en tante Wilma

• 07 Oktober 2012 - 22:10