Vaccinaties zijn binnen - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Denise Luiten - WaarBenJij.nu Vaccinaties zijn binnen - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Denise Luiten - WaarBenJij.nu

Vaccinaties zijn binnen

Door: denisetoghana

Blijf op de hoogte en volg Denise

26 Juni 2012 | Nederland, Nunspeet

Hallo allemaal,

Vandaag was dé dag! De vaccinaties moesten gehaald worden. Ik dacht dat ik er 4 zou krijgen, maar eenmaal bij de locatie werd verteld dat het er 3 zouden zijn, omdat Hepatitis A en B 1 vaccinatie is. Na wat uitleg en informatie over wat we wel en niet moeten doen, was het tijd om de spuiten te zetten.

Ik mocht eerst en na 3 spuiten was het alweer klaar. Nu hopen dat ik er verder geen last van heb. 20 juli mogen we nog een keer voor het herhaal vaccin van Hepatitis A en B. Daarna zijn we als het goed is voor de komende 10 jaar sowieso beschermd.

Verder zijn er nog geen nieuwtjes over de reis. Zodra dit wel zo is, horen jullie het snel genoeg!

Groetjes,
Denise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

In September 2012 ga ik samen met Rosanne voor 8 weken naar Ghana, om daar vrijwiligerswerk te doen in een crèche. Ik zie er erg naar uit en via deze site probeer ik jullie op de hoogte te houden van alle voorbereidingen en gebeurtenissen in het buitenland.

Actief sinds 15 Juni 2012
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 34295

Voorgaande reizen:

07 September 2012 - 05 November 2012

Vrijwilligerswerk in Ghana - Kumasi

Landen bezocht: