Bijna klaar voor vertrek. - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Denise Luiten - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor vertrek. - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Denise Luiten - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor vertrek.

Blijf op de hoogte en volg Denise

28 Augustus 2012 | Nederland, Nunspeet

Hallo!

Zoals de titel al zegt ben ik bijna klaar voor vertrek. Net samen met mijn moeder de eerste koffer ingepakt vol met kinderkleding, spuugdoekjes, sokjes, paar kleine schriftjes, wat potloden, gummetjes, mutsjes en natuurlijk knuffels! Al het meiden spul was wel erg veel en hebben we dus maar in een vacuumzak gedaan, waarna het nog steeds veel was maar wel een stuk makkelijker verpakt zat.

Nu moet ik nog mijn eigen koffer in zien te pakken. Als ik alleen al zie wat ik mee moet nemen aan medicijnen en vitamine pillen, denk ik dat ik al een extra koffer nodig heb, maar dat komt allemaal goed. Gewoon een klein beetje selectief zijn en dan moeten alle spullen vast mee kunnen!

Voor nu moet ik nog een aantal dagen werken, maar zondag is dan toch echt de laatste werk dag! Daarna nog wat dagen thuis door brengen, mensen gedag zeggen, nog even snel naar de kapper, wat laatste mensen bellen en dan volgende week vrijdag op het vliegtuig richting Ghana!

De laatste 9 dagen ga ik dus écht nog even genieten van een gewone douche, normale wc (waar ik op kan zitten, ik ga er vanuit dat dat daar niet kan), een insecten vrije kamer en zo nog een aantal kleine dingen!

Na die 9 dagen gaan we daar gewoon genieten van de douche daar, gat in de grond, alle beesten groot en klein op onze kamer en vooral van alle indrukken, mensen, cultuur en natuurlijk de kinderen daar! Dat laatste gaat vast helemaal lukken, daar ben ik bijna zeker van!

Dit was het weer voor nu, misschien nog 1 bericht voordat ik ga en anders tot horens vanuit Ghana!

Liefs,
Denise

  • 28 Augustus 2012 - 17:27

    Mama:

    SPANNEND!!!!!!!!!
    Maar........nogmaals:goed dat je je droom nu waar gaat maken!!

  • 28 Augustus 2012 - 18:12

    Jeanine:

    We gaan je missen lieverd, maar vergeet niet te genieten straks daar!!

  • 29 Augustus 2012 - 02:30

    Marco:

    Wens je veel succes (en plezier!) bij dit mooie avontuur.

    Groet uit Singapore.

  • 29 Augustus 2012 - 08:29

    Rosanne Jansen:

    Haaj!

    Leuk hè...die laatste koffer ... haha! inderdaad selectief zijn .. Maar dat moet goed komen.
    Hulp van moeders daarin is altijd handig!! :)

    Het komt allemaal goed!
    Girlpower!! Ow,, Jij de eerste spin hè?! hahah

    Geniet nog van de 'gewone' wc, douche, het heerlijke eten, cultuur, insectvrije kamer!

    Liefsx!

  • 31 Augustus 2012 - 17:28

    Elgera:

    Denise, maak er nog een paar mooie dagen van met de mensen van wie je houdt. en ik wens je alvast heel veel sterkte met afscheid nemen en een goede reis.. en eenmooie tijd daar! de Vader gaat met je mee! met Hem aan je zij hoef je niet bang te zijn.

  • 03 September 2012 - 17:33

    Ellen:

    Hoi Denise,
    Veel plezier in Ghana en een goede reis toegewenst!
    We zullen je volgen op je avontuur, doe voorzichtig en geniet ervan.

    Groetjes Victor en Ellen
    Kim en Nick

  • 04 September 2012 - 09:16

    Agnes:

    Hoi Denise,
    Nog een paar dagen gezellig thuis bij moeders: geniet er van!
    Buuf Agnes

  • 04 September 2012 - 18:27

    Marian:

    Hoi Denise,

    Nog een paar dagen te gaan voor dat je weggaat,Het gaat nu erg vlug.Alles nog in de koffer kunnen krijgen.En het mooiste komt dan nog. Alles daar uit kunnen delen en de gezichten van de kinderen kunnen zien.Ik wens je een hele goede reis en heel veel plezier daar met de kindertjes.

    Groet Marian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

In September 2012 ga ik samen met Rosanne voor 8 weken naar Ghana, om daar vrijwiligerswerk te doen in een crèche. Ik zie er erg naar uit en via deze site probeer ik jullie op de hoogte te houden van alle voorbereidingen en gebeurtenissen in het buitenland.

Actief sinds 15 Juni 2012
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 34303

Voorgaande reizen:

07 September 2012 - 05 November 2012

Vrijwilligerswerk in Ghana - Kumasi

Landen bezocht: