Reisplanning 1 - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Denise Luiten - WaarBenJij.nu Reisplanning 1 - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Denise Luiten - WaarBenJij.nu

Reisplanning 1

Blijf op de hoogte en volg Denise

05 September 2012 | Nederland, Nunspeet

Hallo allemaal,

Hier even een korte update! Het plan was en is nog steeds om vrijdag met Lufhtansa te vliegen naar Ghana. Alleen kwamen we er gister achter dat Lufhtansa gaat staken aanstaande vrijdag en dit doen ze niet 1 of 2 uur, maar meteen 24 uur lang!

Vanmorgen even naar D-reizen geweest om te kijken hoe of wat, maar daar horen we morgen meer over. Zeer waarschijnlijk word onze vlucht omgeboekt, zodat we misschien met een andere maatschappij gewoon vrijdag kunnen vliegen of anders is het waarschijnlijk op een andere dag vliegen!

Natuurlijk is het wel even heel erg balen, maar op dit moment is het vooral afwachten hoe nu! Zodra we morgen meer weten, zet ik de volgende update hier op, maar dit was het voor nu!

Groetjes,
Denise

• 05 September 2012 - 16:43

Elgera:

Succes met wachten! wel erg balen zeg!

• 05 September 2012 - 17:08

Rosanne Jansen:

We wachten 'rustig' af ... ;) Komt goed zeggen we dan maar!

Denise

In September 2012 ga ik samen met Rosanne voor 8 weken naar Ghana, om daar vrijwiligerswerk te doen in een crèche. Ik zie er erg naar uit en via deze site probeer ik jullie op de hoogte te houden van alle voorbereidingen en gebeurtenissen in het buitenland.

Actief sinds 15 Juni 2012