Reisplanning 2 - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Denise Luiten - WaarBenJij.nu Reisplanning 2 - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Denise Luiten - WaarBenJij.nu

Reisplanning 2

Blijf op de hoogte en volg Denise

06 September 2012 | Nederland, Nunspeet

Hallo allemaal,

Hier weer even een update over de stand van zaken. Zoals ik gister al beschreef gaat Lufthansa morgen staken, gister wisten we nog niet precies wat voor consequenties dat voor ons zou hebben, maar ondertussen is dit duidelijk.

Sowieso is voor morgen onze eerste vlucht al geaunneleerd, dit zou betekenen dat we morgen ochtend vroeg naar Frankfurt moeten vertrekken om daar op te stappen, wat natuurlijk niet gaat lukken.

Daarom hebben we besloten om onze vlucht over te boeken naar een andere maatschappij, wat wel inhoud dat we morgen niet vliegen. Het is nu de bedoeling om zondag om 15.15 te vertrekken, er vanuit gaande dat KLM niet ineens bedenkt om te gaan staken!

Nu kunnen we dus nog even twee dagen langer genieten van de normale wc, douche en kamer zonder insecten. Zondag begint onze reis dan echt, waar we een (ga ik vanuit ) te gekke tijd gaan hebben in Ghana. Waarschijnlijk is dit mijn laatste blog uit Nederland en kunnen jullie mij daarna vanuit Ghana verder volgen.

Groetjes,
Denise

• 06 September 2012 - 19:34

Rosanne Jansen:

Wordt een top tijd daar!! :) Ben ook benieuwd naar eten aan boord! :)

• 06 September 2012 - 19:34

Rosanne Jansen:

Wordt een top tijd daar!! :) Ben ook benieuwd naar eten aan boord! :)

• 06 September 2012 - 19:41

Marian:

Dat is wel verschrikkelijk balen voor jullie.Nou moeten jullie nog langer wachten.
    Hoop voor jullie dat het een zondag allemaal goed gaat.

Groetjes Marian

• 06 September 2012 - 19:42

Thirsa:

Haai meidje!
    Wat jammer he, nu pas zondag weg.. maar, je gaat echt hoor!
    Nu even wachten, maar straks zit je er echt! Hoe bijzonder!
    Doe rustig aan deze dagen en geniet van alles!
    xxx

• 06 September 2012 - 20:53

Mama:

Zo nu hoor je het eens van een ander! Je gaat heus wel hoor!! Nu eerst nog genieten van de nasi thuis en.....ik ga zeker nog even genieten van jouw aanwezigheid hier!! Wat zal het stil worden hier in" Huize Luiten!"
    XXXX

• 07 September 2012 - 08:39

Anneke:

Hoi Denise,

Geniet dan nog maar 2 dagen van een zonnig Nederland.
    Jammer dat het zo loopt, je stelt je toch in op een datum.
    Zondag ga je lekker naar je stekkie in Afrika.
    Veel genieten en we kijken al uit naar je verhalen.
    Heel veel plezier.

Groetjes John, Anneke en Rutger.

• 10 September 2012 - 07:21

Jeannine:

Hoi Denise,
    Had nog niet de moeite genomen op deze site te kijken en wist al helemaal niet dat ik daar op kan reageren.
    Als het goed is ben je nu in Ghana en heb je je eerste cultuurshock al te pakken. Hopelijk kun je je snel en goed settelen en dan aan het échte werk beginnen.
    Succes en groetjes van Jeannine